Shop Mobile More Submit  Join Login
Offenderpop by squashgender Offenderpop by squashgender
i spent five hours on this bullshit

my friend and i are doing a huniepop crossover with our favorite male characters //sweats
you might see more of these since i've got all the menus made now
yea

sexual offenderman (c) arcanineryu
huniepop (c) HuniePot
Add a Comment:
 
:iconprettyskitty16:
PrettySkitty16 Featured By Owner Feb 22, 2017  Student General Artist
....Please make this a reality with all the CP guys...I'd love a game like this.
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Feb 25, 2017
i dont really plan on making this with other creepypasta main characters bc mostof them are underaged ://
i might make one for trenderman or something though
Reply
:iconprettyskitty16:
PrettySkitty16 Featured By Owner Feb 25, 2017  Student General Artist
haha fair one. it's a good drawing anyway :)
Reply
:iconendermarcelineb514:
EnderMarcelineb514 Featured By Owner Sep 9, 2016  Hobbyist Digital Artist
That's so SICK!! Awesome!
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Sep 10, 2016
thanks
Reply
:iconendermarcelineb514:
EnderMarcelineb514 Featured By Owner Sep 10, 2016  Hobbyist Digital Artist
No problem~
offender profile picture soo bad ass.
Reply
:iconcrimsonlisha:
Crimsonlisha Featured By Owner Jan 31, 2016  Student Writer
awesome art, bruh!!!!
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Feb 1, 2016
thanks!
Reply
:iconcrimsonlisha:
Crimsonlisha Featured By Owner Jan 31, 2016  Student Writer
no other option? *cough-cough* kill?*cough-cough*
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Feb 1, 2016
why would u wanna kill the bae
Reply
:iconcrimsonlisha:
Crimsonlisha Featured By Owner Mar 6, 2016  Student Writer
haha....nothing personal :)
Reply
:icondarkfearzz:
DarkFearZZ Featured By Owner Jan 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
10/10 Would get the game
huehehehe...
Reply
:iconreaper626:
Reaper626 Featured By Owner Jan 19, 2016  Student
That is awesome!!
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 19, 2016
thank u
Reply
:iconreaper626:
Reaper626 Featured By Owner Jan 20, 2016  Student
yep
Reply
:iconyandneko:
yandneko Featured By Owner Jan 17, 2016   Digital Artist
//MUFFLED SCREAMING
Reply
:iconask-little-ludwig-rp:
Oh wow, you got pants on him! Time for a celebration
Reply
:iconwyvernfang:
Wyvernfang Featured By Owner Jan 17, 2016  Hobbyist General Artist
I'd never play another game if he was an acutal character.
Amazing xD
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 17, 2016
same tbh
thanks xD
Reply
:iconcreepypastas666:
Creepypastas666 Featured By Owner Jan 17, 2016  Hobbyist General Artist
On my god!
At first I was like 😅
But then I realized it already had five hearts......with Offender
And I was like 😶




It's gonna be a long night...
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 17, 2016
HUEHUE YEP
Reply
:iconbpcampbell:
bpcampbell Featured By Owner Jan 17, 2016  Student General Artist
*Clings to offendy* no I deserve your love 0^0
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 17, 2016
but he's at five hearts yo he loves u very much
Reply
:iconbpcampbell:
bpcampbell Featured By Owner Jan 17, 2016  Student General Artist
* clings to offense and the rose* wuvvvvvv is in the air
Reply
:iconbroeckchen:
Broeckchen Featured By Owner Jan 17, 2016  Student Digital Artist
This came out so well haha

Have you considered putting the UI up as a thing for others to use? I'd love to do a silly HuniePop spoof myself.

Also, now I wonder what  token type he's into! (Probably red but it would be adorable if he went for orange.)
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Edited Jan 17, 2016
Thank you!

I'm not sure about that, but I was thinking about doing Huniepop commissions,  if it's a thing that people would buy. Plus, in order to distribute the layout, it would have to be in .sai file, and I know a lot of people don't have it, as well as Photoshop, which was used for the text.

Actually, in the crossover, his token type is green, because he likes flirting. :3c
Reply
:iconwilson-writings:
Wilson-Writings Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Writer
Carmine and Anton's favorite game.
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 16, 2016
YES.
Reply
:iconwilson-writings:
Wilson-Writings Featured By Owner Jan 17, 2016  Hobbyist Writer
DID SOMEONE SAY "THREESOME"??
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 17, 2016
I SURE DID.
Reply
:iconwilson-writings:
Wilson-Writings Featured By Owner Jan 17, 2016  Hobbyist Writer
WHATEVER YOU DO, DON'T IMAGINE CARMINE AND OFFENDER TRYING TO TEACH ANTON HOW TO ENGAGE IN VARIOUS SEXUAL ACTIVITIES.
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 17, 2016
YOURE GONNA KILL ME
Reply
:iconwilson-writings:
Wilson-Writings Featured By Owner Jan 17, 2016  Hobbyist Writer
YOU THOUGHT ABOUT IT DIDN'T YOU??
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 17, 2016
,,,nnnOOO,,, ME, HA, WHY WOULD I EVER,,,,,
Reply
(1 Reply)
:iconmadiroma:
MadiRoMa Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Artist
I'm just gonna be here waiting for BEN, Lost Silver and Eyeless Jack sooo yeah, also I was wondering about the sex scenes...just me? ok...
Also someone should make this a game! I have been wanting to play huniepop and now I see this! I want a game like huniepop but with creepypastas, I know I'm not the only one ^w^ Also amazing job, 5 hours worth it!
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 16, 2016
I miiiight make one of BEN, but he isn't in the lineup for the crossover that this is from. xD I might make it someday though!
plus he's so freakin short you could probably only see like the top of his head in the screen

I agree! I think it would be fun to make this interactive, but alas, I dunno anything about it. Maybe someone will someday though! And I highly recommend Huniepop; it's a very fun game!

Thank you!
Reply
:iconmadiroma:
MadiRoMa Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist Artist
Maybe you can make him floating? But its your decision, so I'll leave it to you! If I could make games I would totally make this a game! It would be the best Huniepop copy XD I want to play Huniepop but I'm kinda broke so yeah...Anyway you're welcome!
Reply
:iconkirikoasakura:
KirikoAsakura Featured By Owner Jan 16, 2016  Student Digital Artist
*looooooooong snort* Perfect. xD
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 16, 2016
thanks. xD
Reply
:iconkirikoasakura:
KirikoAsakura Featured By Owner Jan 17, 2016  Student Digital Artist
No prob. xD
Reply
:iconmiranda103:
Miranda103 Featured By Owner Jan 16, 2016  Student Digital Artist
Just waiting for the sex scene over here don't mind  me-
by the way this is amazing.
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 16, 2016
and the glorious after-sex picture. we shan't forget that.

thank you!
Reply
:iconmiranda103:
Miranda103 Featured By Owner Jan 16, 2016  Student Digital Artist
God yes



No problem!
Reply
:iconbluebird49110:
Bluebird49110 Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist General Artist
Hah I'm going to have to decline that rose even though it is quite lovely.
This makes me curious about huniepop lol but I like how you draw his teeth.
Good job, Sol. It was totally worth five hours XD
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 16, 2016
Huniepop is a really fun game, like. Wow. I've been playing it nonstop for the past three days.
Thank you! I like using him to practice drawing big sharp teeth OTL

thanks a ton!
Reply
:iconbudderisveryspecial:
Budderisveryspecial Featured By Owner Jan 16, 2016
Cool
Reply
:iconsquashgender:
squashgender Featured By Owner Jan 16, 2016
thanks!
Reply
:iconbudderisveryspecial:
Budderisveryspecial Featured By Owner Jan 16, 2016
Your welcome^^
Reply
:icontigron666:
Tigron666 Featured By Owner Jan 16, 2016  Hobbyist
LOL
Reply
:iconhueghost:
HueGhost Featured By Owner Edited Jan 16, 2016  Hobbyist General Artist
YEEEESSSSS!!!


this is fantastic! :heart:
also...69 tho..  :iconlennyfaceplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 16, 2016
Image Size
1.7 MB
Resolution
1900×1500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,046 (3 today)
Favourites
82 (who?)
Comments
86

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×